make-up in farmacie
De belangrijke plaats van make-up in de farmacie
Ik begon mijn carrière bij Omega Pharma, onder leiding van Marc Coucke. De overstap naar gezonde make-up maakte ik puur op basis van passie. Gewoon uit ‘goesting’ om hard te werken en 1000% voor mijn droom te gaan.
Cent Pur Cent:
levenswerk met impact
Initieel had ik het idee om met een hippe toets gezonde make-up te distribueren in de farmacie. Ik vond op de markt echter geen producten die aan mijn verwachtingen voldeden. Vol ambitie en ondernemingszin begon ik zelf aan de ontwikkeling van gezonde make-uplijn Cent Pur Cent.
Om het eerste product op punt te stellen waren twee jaar nodig. In april 2016 was Cent Pur Cent dan eindelijk klaar voor lancering. Heel wat apotheken geloofden in mijn expertise en enthousiasme en sprongen mee op de kar.
Healthy cosmetics
Ondertussen is ons portfolio uitgebreid met mooie topmerken waar wij de distributie van mogen doen voor België. Daarbij gaat het uiteraard altijd om zorgvuldig uitgekozen producten die perfect in onze Rigoodness visie passen.
Het is dan ook onze ambitie om de beste ‘healthy cosmetics’ leverancier te worden binnen de Belgische farmaceutische sector.

Farmawereld inspireren en informeren
Cent Pur Cent helpt de farmawereld goede, gezonde make-up aanprijzen bij hun cliënten. We zetten enorm hard in op advies aan die cliënt, en organiseren daarnaast professionele opleidingen voor de farmaceutische experts om hun expertise verder uit te breiden naar gezonde make-up.
Café Beauté: oor te luister bij de klant
Je kan je klanten alleen perfect bedienen als je hun noden kent. Dankzij mijn conceptstore Café Beauté sta ik dichter bij mijn klanten en speel ik efficiënt in op hun wensen.