Gezonde make-up:
een breed concept

sterke merken met een duidelijke visie

RiGorgeous is het overkoepelend businessmodel waarbij je mij leert kennen als de spirit en de persoonlijkheid achter de merken Cent Pur Cent, i.am.klean, Blush Academy + Agency en de belevingsstore Café Beauté. Al meer dan 18 jaar ben ik actief in gezonde make-up. Samen met mijn team ontwikkelde ik verschillende merken die verdeeld worden in de farma- en beautywereld.

Inspirerend totaalconcept

Omdat ik van al mijn B2B-klanten topondernemers wil maken, levert RiGorgeous niet alleen gezonde, hoogwaardige en duurzame producten, maar een totaalconcept van opleiding, begeleiding, marketing en sales. Op die manier kunnen klanten geïnspireerd en ondernemend hun eigen business uitbouwen.

Met RiGorgeous ben ik dan ook het gezicht van een community waarin veel vrouwen én ondernemers zich herkennen door de overkoepelende filosofie én het verhaal achter de afzonderlijke merken.

 

Ik vind het belangrijk om natuurlijke, gezonde make-up voor vrouwen van elke leeftijd en afkomst toegankelijk te maken door ze te verdelen via professionals in farma en beauty die ook geloven in deze visie. Via deze kanalen wil ik mijn ultieme doel bereiken, namelijk dat iedere vrouw zich mooi kan voelen en helemaal zichzelf kan zijn, zonder dat ze perfect moet zijn.

Caroline Rigo

De 3 pijlers van de Rigoodness visie

good hearted

We zorgen er op een authentieke en oprechte manier voor dat elke vrouw zich goed in haar vel voelt.

good inspired

We zijn erg betrokken bij onze klanten en willen vanuit onze jarenlange professionele ervaring zoveel mogelijk kennis delen.

 

good connected

We zijn gekend als een heel toegankelijk merk waarbinnen er altijd plaats is voor feedback binnen de community.

 

good hearted

good inspired

good connected

Ontdek hoe Cent Pur Cent de farmawereld omverblies met gezonde make-up